ДЗЕРКАЛА

Сортування:
Loncin LX200GY-3 Дзеркала чорні к-кт, м10
В наявності
390 грн
Loncin LX250GS-2A Дзеркала чорні к-кт
В наявності
1 433 грн
Loncin LX250GY-3 Дзеркала чорні к-кт, м10
В наявності
340 грн
Loncin LX300-6 Дзеркала чорні к-кт, м10
В наявності
605 грн
Scrambler 250 Дзеркала чорні к-кт (кріплення в торець керма під заглушки)
В наявності
Tekken New Дзеркала чорні к-кт, м10
В наявності
467 грн
Viper - F50 Дзеркало лів., прав. к-кт ЧЕРВОНІ
В наявності
Дзеркал перехідник «шпилька» М8/10
В наявності
16 грн
Дзеркал перехідник «шпилька» М8/8
В наявності
12 грн
Дзеркала к-кт "Lux краплі» з КАРБОН "хром ніжка" м10
В наявності
Дзеркала к-кт "Lux" сині на хром ніжці, м10
В наявності
Дзеркала к-кт "Lux" червоні з чорною вставкою, м8 (ССС - знак якості)
В наявності
Дзеркала к-кт "Lux" чорні "хром ніжка", м10
В наявності
Дзеркала к-кт "Lux" чорні із чорною вставкою, м10
В наявності
Дзеркала к-кт "Lux" чорні м10 (ніжка в гумовому кожусі)
В наявності
Дзеркала к-кт "STORM New" чорні, м8 (ССС - знак якості)
В наявності
Дзеркала к-кт "STORM" білі з поворотами, м8
В наявності
Дзеркала к-кт "STORM" бордові з поворотами, м8
В наявності
Дзеркала к-кт "STORM" сірі з поворотами, м8 (ССС - знак якості)
В наявності
Дзеркала к-кт "STORM" червоні з поворотами, м8 (ССС - знак якості)
В наявності
Дзеркала к-кт "STORM" чорні з поворотами, м8
В наявності
Дзеркала к-кт "КРАПЛЯ" з кріпленням на кермо, м8, чорні
В наявності
Дзеркала к-кт "ОВАЛ" хром-пластик, м8
В наявності
312 грн
Дзеркала к-кт "Паралелограм" чорний, м8/10 (з регулюванням нахилу)
В наявності
Дзеркала к-кт "ПРИЗМА" SPORT 151*63мм- чорні, м8 тип 2
В наявності
Дзеркала к-кт "ПРИЗМА" SPORT, синій, м8/10 (з регулюванням нахилу), тип 1
В наявності
Дзеркала к-кт "ПРИЗМА" жовто-блакитні "патріотичні" м8
В наявності
Дзеркала к-кт "РОМБ" ЧОРНІ глянцеві, м10
В наявності
Дзеркала к-кт "РОМБ" ЧОРНІ МОТО, м10
В наявності
218 грн
Дзеркала к-кт DIO- хром «краплі», м10
В наявності
312 грн
Дзеркала к-кт DIO- хром «краплі», м8
В наявності
256 грн
Дзеркала к-кт DIO- чорні «краплі», м10 «довга ніжка1»
В наявності
Дзеркала к-кт DIO- чорні «краплі», м10 «довга ніжка»
В наявності
Дзеркала к-кт DIO- чорні «краплі», м10 «довга ніжка» (ССС - знак якості)
В наявності
Дзеркала к-кт DIO- чорні «краплі», м10 «коротка ніжка»
В наявності
Дзеркала к-кт DIO- чорні «краплі», м8 « ніжка в чохлі гумовому»
В наявності
Дзеркала к-кт DIO- чорні «краплі», м8 «довга ніжка в чохлі гумовому»
В наявності
ДЗЕРКАЛА


У кожного мотоцикліста рано чи пізно стикається з необхідністю заміни дзеркал. І тут виникає безліч питань, як правильно підібрати дзеркало, якими вони бувають і взагалі, де їх купити. Розберемося по порядку.

Як вибрати дзеркало для мотоцикла

Мотоциклетні дзеркала це аксесуар, без якого важко уявити будь-який мотоцикл.

Використовують їх не тільки для естетичних цілей або оформлення, але й для здійснення дуже важливих завдань..За допомогою дзеркал мотоцикліст своєчасно побачить небезпеку і встигне на неї відреагувати. Мотоцикл обов'язкова умова, недотримання якої карається законом.

Заощаджувати на мотодзеркалах не варто. Вони повинні бути якісними та справлятися з покладеними на них функціями. Пам'ятайте, що навіть якщо ви купите дороге дзеркало, це буде дешевше ніж ремонт мотоцикла та ваше лікування після аварії.

Які бувають мотодзеркала.

Існує безліч моделей мотодзеркал. Відповідно до одного з критеріїв, розрізняють такі:

  • плоскі – такі дзеркала не відображають цілісну картину, але максимально точно відображають реальну відстань між об'єктами;
  • поляризовані – допомагають усунути проблему пов'язану із сонячними або світловими відблисками. Таким чином, мотоцикліст не відчуватиме дискомфорту під час їзди;
  • опуклі – гарантують широкий задній огляд, але бувають оманливими, вони спотворюють відстань між об'єктами чи реальні розміри.

Якщо судити формою дзеркал, вони бувають:

  • довгасті;
  • краплеподібні;
  • круглі.

До окремої категорії відносять дзеркала заднього виду, які кріпляться до шолома або окулярів мотоцикліста.

Окрему увагу варто приділити встановленню та кріпленню мотодзеркал.

Зазвичай такі дзеркала кріпляться до ручки керма, можна з одного або двох боків. Їх встановлюють із використанням спеціального корпусу.

Існує кілька різновидів кріплень, а саме хромові, пластикові та алюмінієві. Зазначимо, що пластикові – це не вдалий варіант, оскільки характеризуються своєю ненадійністю.

Ми пропонуємо вам кілька порад, які допоможуть вам не помилитися з вибором.

Купити мотодзеркала дуже відповідальне заняття. При виборі слід чітко усвідомлювати, що саме вам потрібно. Дуже важливо чітко визначити цілі, які ви покладаєте на дзеркала.

Вам потрібно замінити втрачене чи розбите дзеркало. Не варто експериментувати. Якщо вас влаштовувало ваше старе дзеркало, просто підберіть таку ж схожу модель. Погодьтеся, якщо заміна дзеркала не запланована і ваше старе дзеркало вас влаштовувало, навіщо витрачати гроші, щоб протестувати іншу модель.

Але якщо старе дзеркало вас не влаштовувало, варто задуматися над пошуком іншої моделі. Уважно та ретельно огляньте асортимент товаром та виберіть те, що дійсно вам підходить.

При виборі мотоциклетного дзеркала варто звертати увагу на кілька основних характеристик, серед яких:

  • площа дзеркальної поверхні, що відображає. Зверніть увагу, що не варто вибирати модель, яка занадто велика або навпаки, занадто маленька. Велике скло відволікатиме вас через занадто широкий кут огляду, а маленьке може не попередити про небезпеку, через вузький кут огляду;
  • тип мотодзеркала;
  • форма скла. При хорошому окомірі варто звернути свою увагу на дзеркало круглої форми. Вони максимально знизить кількість мертвих зон, тим самим забезпечить безпечне пересування. Але існує єдиний недолік - через свою форму дзеркало може спотворювати відстань або розміри об'єктів;
  • форма та довжина ніжки. Це дуже важлива характеристика, але, на жаль, часто мотоциклісти не звертають на неї уваги. Дзеркало потрібно підбирати під власний ріст, комплектацію. У дзеркало має бути зручно дивитися, воно має бути встановлене на такій відстані, щоб плечі водія не загороджували огляд. Мотоцикліст не повинен постійно нахилятися та дотягуватися до дзеркала, оскільки це може призвести до дорожньо-транспортної пригоди;
  • ширина скла;
  • колір та оформлення аксесуара – мотоциклетне дзеркало має виглядати стильно та привабливо, і головне, підходити під загальний дизайн самого мотоцикла.

При покупці мотоциклетного дзеркала не варто купувати те, що сподобалося насамперед. Варто переглянути весь асортимент магазину, ознайомиться з характеристиками, і, якщо в цьому є потреба, звернеться по допомогу до консультантів. Пам'ятайте, мотодзеркало це індивідуальний аксесуар, і якщо його розхвалювали ваші друзі, це не означає, що модель підійде вам.